Obavještenje za korisnike.

 

15.11.2016 07:48
Slika
    • Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanja sa područja od TP Doboj grana 3 da je došlo do prekida isporuke toplotne energije iz razloga  puknuća na toplovodu.

    Ekipe montera JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj su  na terenu i vrše sanaciju puknuća.

     

    • Takođe, primjetni su gubici tople vode na dijelovima sistema daljinskog grijanja i to na sljedećim toplotnim podstanicama:
    1. TP Doboj,
    2. TP Dom zdravlja,
    3. TP Rudnička direkcija,
    4. TP IV,
    5. TP Dom kulture.

     

    JP „Grijanje“ doo Kakanj apeluje na korisnike usluga zagrijavanja stambenog i poslovnog prostora u Kaknju na blagovremeno plaćanje svojih obaveza, kako bi i JP Grijanje uredno plaćalo obaveze prema JP EP BiH.

Obavještenje za korisnike

 

08.02.2017 07:43
Slika
  • Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanjada je došlo do prekida isporuke toplotne energije na sljedećim toplotnim podstanicama:
  1. TP Stara jama – puknuće vrelovoda,
  2. TP Soliter II - zbog zamjene sigurnosnih ventila u postrojenju toplotne podstanice.

     

      Ekipe montera JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj su  na terenu i vrše sanaciju puknuća i izvode           radove na toplotnoj podstanici.

Obavještenje za korisnike usluga toplotne energije

 

Najava za hladnu probu sistema daljinskog grijanja u Kaknju

25.09.2014 13:02
- Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanja Kaknja, da će JP „Grijanje“ d.o.o. Kakanj, sutra (petak 26.09.2014.g.) početi sa hladnom probom sistema daljinskog grijanja.

- Potrebno je da potrošači obrate pažnju na ispravnost svojih instalacija u objektima, te da ukoliko dođe do određenih problema, u smislu curenja vode iz instalacija čiji su vlasnici potrošači, neka to jave na telefon dežurni broj : 032 554 485, kako bi izvršili obustavljanje hladne probe. Odmah pozovite izvođača koji vrši popravke i održavanje Vaših instalacija grijanja u objektu, a sve u skladu sa Zakonom o upravljanju i održavanju stambenih i stambeno – poslovnih zgrada (članovi : 1,4,10,11,12,13,14,15.).

JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj

Obavještenje za korisnike.

 

06.01.2017 07:35
Slika
  • - Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanja sa područja TP Doboj da je došlo do  prekida isporuke toplotne energije iz razloga  puknuća na vrelovodu. Ekipe montera JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj su  na terenu i vrše sanaciju puknuća.

Obavještenje za korisnike

 

16.01.2017 07:33
Slika

Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanja sa područja TP Separacija da je došlo do  prekida isporuke toplotne energije iz razloga  puknuća na toplovodu.

      Takođe, zbog sanacije puknuća vrelovoda na TP IV došlo je do prekida isporuke toplotne        energije.

Ekipe montera JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj su  na terenu i vrše sanaciju puknuća.

Obavještenje za korisnike

 

28.03.2018 07:38
Slika

Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanja sa područja:

    • TP Doboj – grana III
    • TP Hrasno – donja grana

da je došlo do  prekida isporuke toplotne energije iz razloga  puknuća na toplovodu.

     Ekipe montera JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj su na terenu i vrše sanaciju puknuća.

 

              Zahvaljujemo potrošačima na strpljenju!













 

Obavještenje za korisnike

 

17.04.2018 07:32
Slika

Obavještavamo potrošače toplotne energije iz sistema daljinskog grijanja sa područja  TP Doboj grana II da je došlo do  prekida isporuke toplotne energije iz razloga  puknuća na toplovodu.

     

Ekipe montera JP "Grijanje" d.o.o. Kakanj su na terenu i vrše sanaciju puknuća.

 

              Zahvaljujemo potrošačima na strpljenju!

 













 

0 0